Wednesday, September 12, 2012

Kjenner det på pulsen at det nærmer seg

Vil bare holde fast på det øyeblikket og aldri gi slipp på det, jeg mente det da jeg sa at jeg ikke ville være noe annet sted, jeg trenger ikke så mye, men samtidig trenger jeg alt (jeg vil ikke sette så høye krav, det er liksom så mye mer farlig da), men aller helst vil jeg bare flyte i de evige øyeblikkene, jeg liker ikke mellomrommene (det er kanskje ingen som liker dem noe særlig, jeg vet ikke, kunne ønske jeg visste hva alle andre tenkte på hele tiden, om det bare er jeg som tenker på disse tingene eller om det finnes flere av oss), vet egentlig ikke helt hva jeg vil, for jeg vil ikke bare være lykkelig, det ville ikke fungert, det er du vel enig i, men det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre hele tiden, tankene mine er så kaotiske, tenker på forskjellige ting fra sekund til sekund (så hvordan kan jeg da fortelle deg hva jeg tenker på, når det forandrer seg så fort), prøver å få orden på noe av det, men det går ikke, jeg tror jeg like gjerne kan gi opp, kunne ønske jeg hadde kontroll (det er kanskje derfor det er så viktig for meg å ha kontroll på alt annet, fordi jeg ikke klarer å kontrollere det jeg tenker på).

No comments:

Post a Comment