Thursday, July 17, 2014

I wish time was still. We'd stay right here, with time to kill, in our hearts without chains. And if time was still, we'd have no fear, or scars to heal, in our hearts without chains.



Jeg har vandret rundt i Oslo med Ellie Gouldings 'Hearts without chains' på ørene og det er så deilig med sommer for nesten alle menneskene har dratt på ferie og alt er så mye roligere, nesten som om noen har satt byen litt på pause. Været har vært litt av og på, en dag tretti grader og sol og en annen med store mørke skyer og regn, og det er noe jeg har lært meg å sette pris på. Det fine er at ingen dager blir helt like, selv om man kanskje ikke gjør så veldig mye.


Når jeg ikke er i Oslo, er jeg stort sett hjemme hos familien i Skedsmo, der det er rolig og kjent, og dagene går sakte og fort samtidig. Jeg leser og går turer og ser filmer jeg har hatt lyst til å se lenge og generelt bare nyter å ikke ha så mange stressmomenter i hverdagen som ellers. Skulle nesten ønske at det kunne være sånn som dette for alltid, men det er kanskje like greit at sommeren tar slutt en gang den også. Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å studere nordisk litteratur og språk til høsten! 

No comments:

Post a Comment