Tuesday, June 11, 2013

Loosen up and lose your mind, you never know what you could find on the other side








I dag våknet jeg klokka åtte til en helt blå himmel og jeg bestemte meg ganske fort for å stå opp tidlig og få så mye ut av dagen som mulig. Jeg dro til Hovedøya alene og leste Håsselby av Johan Harstad i sola. Det er så utrolig deilig å kunne bruke hele dager bare på å lese hva jeg vil og tenke på hva jeg vil og ikke bekymre meg så altfor mye om fremtiden. Dagene forsvinner litt allerede, selv om jeg bare har hatt sommerferie i en knapp uke, men det er helt greit, jeg trenger å forsvinne litt, bare være, jeg vet ikke, det føles bare godt å ikke være knyttet fast til noe en stund, det er deilig med frihet.

1 comment:

  1. Deilig. Ufattelig deilig. Neste leseprosjekt er Percy Jackson, for min del. Liker barnebøker, håper jeg liker den serien også. Men orker ikke starte før jeg er på min O'store reise. Før det.. skal jeg... jeg vet ikke helt. Tjene cæsjjjj, kanskje?

    ReplyDelete