Monday, April 9, 2012

Svar

Er du forelska? 
Ja.

Hva tenker du på når du er alene? 
Veldig mye forskjellig. Jeg tenker alltid for mye på alt og bruker altfor mye tid på å gå gjennom ting som har skjedd igjen og igjen. Jeg analyserer og overtolker. Jeg tenker mye på fremtiden og enda mer på fortiden, og litt på nåtiden. På ting som kunne vært og ting som er.

Hva er det beste med livet ditt akkurat nå? Hva er det verste?
Det beste er menneskene jeg deler det med. Det verste er mengden pensum jeg må lese før eksamen.

Hva vil du bli flinkere til å gjøre?
Ta meg tid til å skrive. Jeg vil så gjerne satse mer på skrivingen min, men jeg er dårlig til å sette av tid til å virkelig jobbe med det og jeg blir altfor lett distrahert.

Trenger du en grunn for å være glad?
Som regel, ja, men det skal heldigvis ikke så mye til for at jeg blir i godt humør.

Når var sist gang du var skikkelig sint, og hvorfor?
Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var skikkelig sint. Jeg blir egentlig veldig sjelden sint, jeg blir mest irritert på småting og så går det over ganske fort.

Hvilke serier følger du med på på TV?
Amazing Race! Finnes ikke noe bedre en det. Følger i tillegg med på en del tv-serier, men ser mest på dvd eller på internett ettersom jeg ikke har tv.

Hvilke tre filmer er de verste du har sett?
Verste som i dårlige? I såfall; Eragon, King Arthur og The Hangover.

Tror du du kommer til å angre på at du bytta blogg?
Nei, det tror jeg ikke. Jeg har alltid likt blogspot godt og jeg er veldig fornøyd nå. Det er deilig å endelig føle at jeg kan blogge på den måten jeg egentlig vil. At jeg kan dele mye om meg selv, men samtidig ikke føle at jeg må dele alt (som for eksempel hva jeg spiser til middag). Jeg vil bruke blogging til å utvikle meg selv som skribent.

Liker du å studere?
Ja og nei. Jeg liker friheten man har, at man kan lese når man vil, ikke har så mange forpliktelser osv. Akkurat nå er jeg ikke så veldig glad i studiet, men det er kun fordi fagene jeg har dette semesteret er veldig tørre og kjedelig. Gleder meg til neste semester for da blir fagene litt mer interessante (håper jeg) og enda mer til neste semester etter det igjen for da kan jeg begynne å velge litt fag selv og ikke bare følge det faste løpet.

Er du fornøyd med deg selv?
Nei, det er jeg ikke. Det er mye jeg gjerne skulle endret med meg selv og jeg føler som regel aldri at jeg er bra nok.

Favorittband?
Green Day, The All-American Rejects, Mumford & Sons, The Smiths, The Fray og McFly.

Favorittblogger?
ingenvetomdennebloggen.blogspot.com, tenkmetaforisk.blogg.no, dedikert.blogspot.com, hysjduskremmerfisken.blogspot.com, aboutthemoon.blogg.no, mariavinterblomst.com, killerwhale.blogg.no, blogg.tinekatrine.com ++

Er du flink til å gjøre husarbeid?
Nei, jeg hater det og utsetter det alltid så lenge som mulig.

Er du flink til å synge?
Nei, synes ikke det selv i hvert fall og jeg synger uansett bare hvis jeg er alene. Drømte om å spille i musikaler da jeg var liten, men den drømmen har jeg (heldigvis) gitt opp.

Shopper du for mye?
Ja, jeg er veldig dårlig på å spare penger og kjøper altfor mye som jeg ikke trenger.

Kan du skifte en sikring? (ville du ha gjort det om du måtte)
Har aldri prøvd, men ville nok gjort det hvis jeg måtte.

Ville du turt å ri på en hest?
Ja, selv om jeg er litt skeptisk til hester, så tørr jeg nok det.

Du sitter ved siden av en mann på T-banen, buksa hans var revnet opp i baken uten at han visste det selv.... ville du sagt ifra?
Sannsynligvis ville jeg ikke sagt noe. Ikke fordi jeg ikke hadde villet, men fordi det skal veldig mye til for at jeg tørr å snakke med fremmede.

Hvordan er det at når mange kvinner er livende redd for mus, edderkopper og lignende småkryp, at de selv kan ta å helle gloheit voks på leggene sine, legge på teip også rive av teipen uten å hyle som Tarzan for det?
Er det vanlig å helle varm voks på leggen? Det har i hvert fall aldri jeg gjort og kommer aldri til å gjøre det. Har prøvd vanlig voks(?), men det fungerte ikke og det gjorde altfor vondt til at det var verdt det. Uansett er det vel forskjell på smerte og frykt, man kan være redd for små dyr og likevel tåle en del smerte.

Kan du lage gode ideer? Og Hvor kommer gode ideer fra?
Jeg vil ikke akkurat si at jeg har så mange gode ideer, men når jeg får ideer så er de ofte inspirert av noe jeg ser eller opplever.

Hvis det er noe mer dere lurer på kan dere spørre på formspring.

No comments:

Post a Comment