Thursday, May 12, 2016

Overtenking flytter!

Fra nå av kan dere fortsette å følge bloggen på overtenking.wordpress.com

Jeg flytter av flere grunner, men hovedsakelig fordi jeg har lyst til å bruke litt mer tid på blogg og derfor er avhengig av en plattform jeg trives med. Jeg har aldri helt klart å bli glad i blogger/blogspot, så da prøver jeg meg heller på wordpress. Vi får se om det blir bedre. Jeg blir veldig glad hvis dere vil følge meg videre der. Hvis dere vil kan dere like denne siden på facebook for å bli oppdatert når jeg legger ut nye innlegg (dette har jeg utsatt ekstremt lenge fordi jeg synes det er litt kleint, så bare lik hvis dere vil; dere må ikke). Jeg gleder meg til å fortsette med å tenke for mye sammen med dere alle!

(ps: jeg har en del å sette meg inn i når det gjelder wordpress, så det blir nok litt rot i starten!)

2 comments:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete