Friday, October 16, 2015

tolv sannheter

1.
jeg klarer aldri å avgjøre om folk synes det er ok å ha meg der eller om de liker best at jeg ikke kommer.

2. 
drømmene mine er så realistiske at de like gjerne kunne vært minner.

3.
hvordan klarer folk å gå gjennom livet uten å bli forelska i alt og alle?

4. 
av en eller annen grunn har jeg helt sluttet å gråte.

5.
(slettet)

6.
jeg sover i snitt fire til fem timer hver natt. det er sjelden jeg føler meg helt våken.

7. 
hvis jeg var en annen ville jeg ha kysset deg for lenge siden.

8. 
jeg vet ikke hvor jeg vil med noe av det jeg gjør.

9.
ofte tar jeg meg selv i å si ting jeg ikke mener.

10.
jeg innser at det er ganske patetisk å være tjuefire år og ikke klare å snakke med folk.

11.
den sanneste klisjeen: jeg er min egen verste fiende.

12.
jeg vet at det snart er på tide at jeg setter mer pris på det jeg har.

No comments:

Post a Comment