Friday, October 30, 2015

Oktober:

Måneden var:
  • kald
  • vanskelig å forholde seg til
  • en slags overgang

Jeg var:
  • trøtt
  • inspirert
  • forvirra

Jeg hadde:
  • vondt i hjertet
  • mye å gjøre
  • mange fine øyeblikk

Jeg kunne ønske jeg hadde:
  • snakket mer
  • skrevet mer
  • sovet mer

Jeg lærte:
  • å stole mer på mine egne skriveferdigheter
  • å se flere av mine egne feil
  • at det som regel er best å være ærlig

I november skal jeg prøve å:
  • være modigere
  • skrive hver dag
  • bli flinkere til å ikke ta sorgene på forskudd
  • holde en undulatbaby for første gang (!)
  • skrive poesi (?)
  • le mest mulig
  • åpne meg mer

Hvordan var din oktober?

2 comments:

  1. Jeg tenkte: dette kan jeg og få til!

    Måneden var:
    - slitsom
    - bedre mot slutten
    - en slags overgang

    Jeg var:
    - sliten
    - stresset
    - redd
    - forirra

    Jeg hadde:
    - fine stunder sammen med kjæresten
    - distansert meg fra folk nok en gang
    - delt ting jeg ikke ønsket andre skulle vite
    - mye å gjøre

    Jeg kunne ønsket jeg hadde:
    - klart å sosialisere meg
    - lest mer
    - slappet av mer
    - snakket mer

    Jeg lærte:
    - at alt sitter i hodet
    - å kjenne komfortsonen min og si nei
    - at man blir mer ekstrovert med alderen
    - at det som regel er best å være ærlig

    I november skal jeg prøve å:
    - bli med på sosiale ting når jeg orker
    - jobbe bedre og mer
    - være en god samboer
    - til Island! der skal jeg prøve å koble helt av
    - få besøk av svigers for ei helg
    - glede meg til advent og pønske ut julegaver
    - gjøre mer yoga
    - åpne meg mer

    Ha en fin november Julie! Jeg har fulgt deg en stund. Leser vanligvis ikke blogger. Sjekker bare innom deg innimellom. Ble glad da jeg så du hadde startet på forfatterskole. Håper det er riktig for deg. Lykke til!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for at du ville dele litt om måneden din med meg! :) Forfatterskole er kanskje det beste som har skjedd meg. Takk for at du leser! :)

      Delete