Wednesday, June 3, 2015

Sommerferielista.



Hva skal du gjøre i sommer?
Lese masse, skrive mer. I juli reiser til Montenegro i en uke med familien. Ellers skal jeg bare ta livet med ro og forhåpentligvis le og ha det fint med venner og familie.

Hvor lenge har du fri?
Jeg har fri fra 2. juni til 17. august!

Hva har du virkelig lyst til å bruke tiden på?
Latter og litteratur.

Hva tror du du egentlig kommer til å bruke den på?
Sitte inne og sutre over været sikkert og se altfor mange episoder av en eller annen serie.

Hva ser du mest fram til?
Dager med sol og latter og uendelige mengder grillmat!

Hva kan gå feil?
Været og mitt eget hode.

Hvem kommer du til å henge mest med?
Meg selv og familien.

Hva kommer du til å bruke mest penger på?
Mat og bøker.

Kommer du til å bli brun?
Det tviler jeg sterkt på. Jeg blir sjelden brun, bare litt mindre bleik. Håper bare jeg kan minske dosen D-vitamin-tilskudd i en måned eller to!

Hva vil du si til ditt ferie-jeg?
Slapp av! Det ordner seg!

Hva kommer du til å spise?
Grillmat, jordbær og is!

Hva kommer du til å drikke?
Pepsi max og cider.

Hva kommer til å gjøre sommeren ekstra bra?
Gode mennesker og fremtidshåp.

Hva er du bekymret for?
Depresjon og drit og at jeg skal være for mye alene.

Hva blir ekstra spesielt akkurat denne sommeren?
At jeg må bruke deler av den på å forberede meg på å flytte og å flytte til Bø i Telemark!

Hvordan vil du huske sommeren, når den er over?
Som begynnelsen på noe bra.

Jeg fant denne lista hos Carina! :-)

No comments:

Post a Comment