Sunday, September 1, 2013

Lest og sett i august:

Lest:
  • 1Q84: bok 2 & 3 av Haruki Murakami
  • Elin og Hans av Trude Marstein
  • Presten av Hanne Ørstavik
  • ooog A Feast for Crows av George R. R. Martin som jeg sikkert aldri blir ferdig med
Det ble ikke så mye lesing i august som jeg hadde planlagt. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, men leselysten forsvant litt. Likevel fikk jeg lest fire og en halv bok og det er jeg fornøyd med! Favoritten denne måneden er nok Elin og Hans!

Sett:
  • White Chicks
  • Trade
  • Celeste & Jesse Forever
  • Red Lights
  • Skins, sesong 7
  • Monster University (kino!)
  • Poseidon
  • Olsenbanden Jr. på rockern + går under vann
  • The Devil Wears Prada
  • Harry Potter and the Deathly Hallows, part I
  • The Thing
  • Border Run
  • Til Ungdommen
  • Kyss meg for faen i helvete (kino!)
  • The Breakfast Club
  • Easy A
  • Northanger Abbey
  • New Girl, sesong 1 & 2
  • Harry Potter and the Deathly Hallows, part II
  • As Cool as I am
Jeg har sett veldig mye bra denne måneden, for eksempel Kyss meg for faen i helvete, The Breakfast Club, New Girl og As Cool as I am!

No comments:

Post a Comment