Thursday, July 4, 2013

Lest og sett i juni:

Lest:
  • Billy and Me av Giovanna Fletcher
  • Du Forsvinner av Christian Jungersen
  • Ned til hundene av Helle Helle
  • Hässelby av Johan Harstad
  • A Clash of Kings av George R. R. Martin
  • Biografi, dagbok, brev av Tomas Espedal
  • The days run away like wild horses over the hills av Charles Bukowski
  • Fragile Things av Neil Gaiman
  • Freedom av Jonathan Franzen
  • Min kamp bind 1 av Karl Ove Knausgård

I juni leste jeg ti bøker og det er jeg veldig fornøyd med! Jeg er spesielt fornøyd fordi jeg likte alle bøkene veldig godt, men kanskje spesielt Hässelby, Freedom og Min kamp! Uansett er det veldig deilig å kunne lese bøker jeg har hatt lyst til å lese lenge uten å føle press om å måtte lese pensum osv.

Sett:
  • Another Earth
  • Shameless, sesong 1-3
  • Pretty in Pink
  • Harry Potter and the Goblet of Fire
  • Cloud Atlas
  • Beginners
  • Wave Breakers
  • Epic (kino!)
  • The Notebook
  • Torchwood, sesong 1
  • The Art of Getting By
  • The House Bunny
  • Dirty Dancing
  • Virginia

Jeg har ikke sett så mange filmer denne måneden, men noen ble det jo. Likte spesielt Another Earth og Pretty in Pink som jeg ikke hadde sett før, og selvfølgelig Harry Potter, Beginners og Dirty Danxing som er blant favorittfilmene mine! Jeg brukte mesteparten av juni på å se tre sesonger av Shameless og jeg elsket det! Anbefales veldig!

(Kom forresten hjem fra Sardinia i går og har uendelig mange bilder fra turen, skal vise dere noen etter hvert!)

No comments:

Post a Comment