Friday, July 19, 2013

Jeg kan ikke skrive noe som helst for alt er så utrolig avslørende, kan ikke skrive ned en eneste tanke, en eneste idé, for det er sannheten jeg skriver, og jeg vil ikke dele, kan ikke dele, må holde alt for meg selv, vil ikke at du skal lese og vite at det handler om deg, redd for å skrive noe feil, føle for mye, tenke for mye, det er så mye jeg skulle ha sagt, så mange tanker jeg kunne ønske jeg kunne sette ord på, men jeg kan ikke, begrenser meg selv hele tiden, tenker at, nei, dette kan du ikke dele med noen, det er for privat, det er for deg, så jeg skriver i en dagbok, av og til, skriver ned alle disse tankene, alle bekymringene, alt det vonde, alt det gode, alle minnene, gjemmer det bort, gjemmer meg bort, venter på at noen skal lete etter meg, kanskje

No comments:

Post a Comment