Sunday, December 16, 2012

Listeliste

Hvilken dag er det i dag?
Søndag

Om du var en emoji, hvilken skulle du vært da?




Hva skal du gjøre i kveld?
Se farmen, lese og sove

Hva blir du glad for å høre at du er?
Flink til å skrive, snill

Vis et bilde du ikke husker at ble tatt:





Et bilde av noe som er veldig bra å ha:
Alle sesongene av Doctor Who på dvd!

Hva er du flink til?
Skrive, tror jeg? Og å tenke for mye på ting, tenke det verste

Hva vil du ha?
Selvdisiplin og selvtillit

Hva syns du er morsomt?
Youtubere, raske menn, dårlige vitser, Russell Brand, the Graham Norton show +++

Hva er du dårlig på?
Si det jeg tenker, si det jeg mener, holde ut, sove

Hva skal du bake denne uka?
Ingenting, tror jeg

Hvordan ser du ut når du nettopp har våknet?
Omtrent som på bildet litt lenger opp, men som regel med håret mer til alle kanter

Hva var det første du stjal?
Har aldri stjålet noe

Et bilde når du drikker alkohol:
Har nok ingen bilder av at jeg drikker

Hva har du tenkt på å gjøre lenge men ikke gjort?
Skrive bok, lese hele Harry Potter-serien på nytt

Hva gruer du deg til?
Neste eksamen (ja, over fem måneder til, ja, gruer meg allerede)

Hva skjer i helga?
Neste helg skal jeg jobbe, jobbe og jobbe, sånn at jeg sannsynligvis er altfor sliten på julaften, hurra

Liste funnet hos Mariell.

1 comment:

  1. Harry Potter, altså. Har nesten vært juletradisjon å lese de bøkene i juleferien, men i år tror jeg de må vike for noen andre bøker. Jaja, sånn er livet.

    ReplyDelete