Monday, August 27, 2012

Jeg skal bli flinkere til å:


  • legge meg tidlig, få minst 8 timer søvn hver natt
  • se dokumentarer, ikke bare om hvaler
  • svare med hele setninger når jeg blir spurt om noe
  • skrive dagbok (hver dag!!)
  • si ja
  • si nei
  • lese pensum, skrive gode notater som jeg forstår når eksamen kommer
  • spise mer enn to måltider hver dag
  • si takk
  • twitre
  • fullføre ting jeg begynner på
  • drikke vann
  • logge av facebook
  • si 'glad i deg'
  • ikke spise godteri andre dager enn fredag og lørdag
  • følge med når andre snakker
  • velge
  • tenke mindre på små, ubetydelige ting
  • lage ordentlig mat
  • spise grønnsaker
  • skrive
Jeg skal i hvert fall prøve.

1 comment:

  1. Trodde først det stod: Jeg har blitt flinkere på.

    For det tror jeg du også har :)

    ReplyDelete