Wednesday, September 9, 2015

Gaustablikk + Gaustatoppen



I helga fikk jeg et lite avbrekk fra den nye hverdagen min da mamma, pappa og Tiril hentet meg i Bø og tok meg med til Gaustablikk. Der leide vi en leilighet i en hytte med utsikt mot Gaustatoppen. Det regnet nesten hele lørdagen, men vi gikk likevel et par turer i området. På kvelden koste vi oss med god mat (perfekt brudd med mikromiddagen jeg vanligvis spiser for tiden!) og filmen How I Live Now. Lørdag våknet vi til strålende sol og perfekt turtemperatur og kjørte avgårde mot Gaustatoppen. 





Dette er norsk natur på sitt aller aller fineste. Uansett hvor man snur seg så ser man noe som ser ut som om det er tatt direkte ut av et klassisk eventyr. 


Søndag kveld var jeg tilbake i Bø, trøtt og sliten, men likevel med ladde batterier. Nå har jeg mange uker med skriving foran meg og jeg skal prøve å utnytte dem så godt jeg kan. 

No comments:

Post a Comment