Saturday, June 14, 2014

+

Jeg har sommerferie. Jeg klarer ikke å skrive og jeg klarer ikke å sove. Jeg tenker bare på de samme tingene igjen og igjen og igjen og igjen. Jeg er ikke modig, jeg er redd for alt. Dagene går inn i hverandre og jeg smiler mer enn jeg ikke smiler. Sola skinner nesten hver dag og jeg har blitt litt solbrent. Jeg har lest mange bøker allerede, men nå har jeg ikke lest noe på to dager. Det er som om jeg står fast, men samtidig flyter dager og folk og jeg forbi i rasende fart. Alt skjer og ingenting skjer. Hjernen min er full av spørsmål jeg ikke er sikker på om jeg vil ha svar på. Jeg går lange turer og har alltid vannblemmer eller gnagsår eller begge deler. Egentlig har jeg ingenting nytt å melde, annet enn at jeg nå har en bachelorgrad som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til, so it goes osv.

1 comment:

  1. Håper det blir bedre!!! Ps. gratulerer med bacheloren iallfall!

    ReplyDelete