Monday, February 25, 2013

Vi starter enkelt...



Hvor er du nå?
I hybelen min på St. Hanshaugen, i senga, under dyna.

Hva har du på deg?
T-skjorta med 100 things to be happy about og pysjbukse me blomster.

Hvordan har du det?
Jeg har det bedre enn på lenge. Jeg begynner endelig å føle meg frisk igjen, begynner endelig å se litt mer positivt på tiden som kommer. Føler meg også litt inspirert. Kunne hatt det bedre, men skal ikke klage nå.

Hva gjorde du i dag?
Skulket første forelesning fordi jeg var sliten, kjøpte blåbær og sjokolademelk, satt og skrev litt, var på forelesning om reliabilitet og tolkning i felt, kjøpte =oslo på vei hjem, spiste lunsj, jobbet med litteraturoppgave om Amtmannens Døtre, skrev litt, så den nyeste episoden av The Lizzie Bennet Diaries på youtube, spiste middag og nå ser jeg på tv.

Hva tenker du på nå?
Oppgaven som skal leveres på fredag, morgendagen, noe jeg skriver på, fremtiden.

Hva var det siste du lo av?
Wheezywaiter på youtube.

Hvilken film så du sist?
Like crazy. Den var veldig søt og realistisk. Kjente meg igjen i mye av den.

Hva gleder du deg til aller mest?
Å bli helt frisk! Påske! Vår! Sommer!

En ting du ønsker var annerledes?
Hm, vanskelig spørsmål med vanskelig svar. Det er mye jeg skulle ønske var annerledes, men jeg tror at man lærer mest av å ikke ha det lett hele tiden, så egentlig vil jeg ikke forandre på noe.

En ting du savner?
Savner følelsen av mestring.

En ting du ønsker å bli flinkere til?
Å være positiv. Jeg har det med å være veldig negativ til alt mulig, så jeg prøver å bli flinkere til å gjøre positive ting og tenke at det ordner seg.

Hva gjør du nå?
Ser på tv, skriver litt.

Hvem sendte du melding til sist?
Mamma.

Hva er planene for i morgen?
Jeg skal jobbe med pensum frem til klokka tre og så skal jeg møte lillesøsteren min. Vi skal spise lunsj sammen og være i Oslo til klokka seks. Så skal jeg spise middag ute med familien og klokka halv åtte skal jeg på premieren på Dropout i Operaen! Anbefaler alle andre å se den i løpet av uka (musikal med viktig tema; nemlig ungdom som dropper ut av videregående! Og viktigst av alt: søsteren min er med, da må det jo være bra! ;-))!

Spørsmålene er lånt fra Tine Katrine.

No comments:

Post a Comment