Thursday, January 17, 2013

A dream is a wish your heart makes when you're fast asleep





På mandag var jeg på Norgespremieren på Les Misérables. Utenfor Colosseum var det rød løper og hester og vi ble ønsket velkommen på fransk (tror jeg, jeg snakker ikke fransk, så de kunne egentlig sagt hva som helst). Før filmen ble vi underholdt av Guri Schanke og koret hennes, som sang I dreamed a dream. Filmen var så bra som den kunne bli og stemning var fin.













På onsdag var jeg på juletrefesten til tv3 hvor vi drakk brus, ble underholdt av Sommer og Skolefri-Malin og fikk barnepose med godteri og donaldblad (fritt for å aldri bli voksen). Etter det gikk vi til Spektrum og så Disney on Ice: Let's Celebrate! Det var like fint som alltid, men i år synes jeg de hadde vært ekstra flinke med sceneoppsettet og farger og sangvalg. Jeg satt litt for langt fra til å få ordentlige bilder, men det gjorde ikke så mye.

Nå er jeg litt syk og litt sliten etter en allerede lang uke. Har ikke gjort noe særlig fornuftig denne uka, har ikke engang lest alt jeg hadde tenkt til, hurra for å henge etter allerede før første forelesning, men jeg har i hvert fall utfordret meg selv litt ved å lese pensum på biblioteket (og jeg klarte å sitte der i over en time uten å få angstanfall hurra for meg).

Vet ikke helt hvorfor jeg laget dette innlegget, men ville bare dele litt av hva jeg har gjort denne uka (=skryte av kulturopplevelser). Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn og prøve å bli frisk til forelesning og jobbhelg </3

No comments:

Post a Comment